tisdag 27 oktober 2009

Skipants


Dessa var coola, passar mig perfekt i skidbacken.

Nu blir det en del vintertema här i bloggen, anledningen är att jag måste rusta upp inför vår vecka i fjällen. Har inga bra skidbyxor, och inte heller någon egen bräda så jag är ute på jakt. Jag tänker inte köra safe och välja några svarta eller andra trista byxor, här är det glada färger och mönster som gäller. Suger jag på bräda så får jag i alla fall se proffsig ut, eller vad säger ni?

Funderade allvarligt på en färgglad hjälm så man ser var jag är i backen också, men det får räcka med byxorna eftersom de antagligen är mer upp än ner när jag rullar ner för backarna.

2 kommentarer:

  1. Ruskigt fina! Vart köpte du dem och vad kostade de? Ska inte köpa samma så klart men behöver lite inspiration till vart man kan kolla. Får se vad vi får över på lönen den här månaden. Kram!

    SvaraRadera
  2. Har inte köpt dem än, men de har fått godkänt av mannen här hemma. Kostar en tusenlapp tror jag, på Stadium!
    Kram

    SvaraRadera