måndag 26 oktober 2009

Mysiga måndag

Untitled
Armband: Alexander McQueen accessories
Kofta & Stövlar: Kappahl
Skjorta & Väska: HM
Jeans: Lindex

I would love to wear this outfit today. Koftan har jag redan i min ägo, men resten skulle sitta fint i min garderob. Väskan har jag kikat på några gånger och den är perfekt i storleken. Frågan är om man ska göra ett ryck och bege sig in till stan, måste dock läsa klart ungefär 3-4 böcker innan jag får lov att göra någonting annat. På tal om stövlarna så hade jag gärna köpt mig ett par Shepherd, men de kostar för mycket för min plånbok. De pengarna lägger jag hellre på ett par tåliga i skinn.

By the way, att kombinera budget med lyx är toppen. Visserligen kommer allt förutom armbandet från våra vanliga kedjor i Sverige, men det är mer tänkt som inspiration än som en regel. Hope to be inspired!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar