söndag 18 oktober 2009

Lockat hår


Så här såg jag ut igår, kort och gott! Fick till det med plattången när jag skulle locka håret, för en gångs skull. Brukar ALLTID misslyckas när jag ger mig på det, men inte igår. Smärtfritt! Tyvärr höll inte frisyren i sig till bowlingen igår kväll då jag hade match däremellan och såklart duschade efter den. Härligt när man känner sig fin en stund i alla fall.

Om en stund ska vi in till Bergakungen för att se filmen UP i 3D. Även om jag inte alls har haft lust med det idag. Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa Pippi Långstrump, sedan får jag förbereda inför mitt boksamtal jag ska hålla första lektionen imon.

PS. Förresten hade jag en grymt bra första serie igår på bowlingen, 172 poäng!! Kom tvåa allt som allt. Och jag gjorde det enda, och vinnande målet igår på matchen.. VIKTIGT!

1 kommentar:

  1. Jag vet det är trist när alla går runt i dem.. Men jag provade Viking, men de va förstora i skaftet, provade även Tretorn, men samma med dem. Hunters barnstövlar var de enda som var bra i skaftet.

    SvaraRadera