söndag 18 oktober 2009

80-års kalas

Födelsedagsbarnet

Min kära

Morfar & alla barnbarnen


Var på 80-års kalas igår hos min kära morfar. Han är mäkta stolt över sin skara barnbarn, han ligger ju trots allt bakom oss om man säger så. Det bjöds på god smörgåstårta, och till efterrätt blev det Pavlova som är så gott. Han fick massa fina presenter, av oss blev det en cd-spelare han kan hänga upp i sovrummet och lyssna på sin klassiska musik och alla ljudböcker.

Jag tycker väldigt mycket om min familj och släkt. Det är alltid lika mysigt att träffas allihop. Vi är inte jättemånga, därför känner man varandra ganska väl. Jag är ensam tjej bland kusinerna och också den som är äldst av alla barnbarn. Är väldigt familjekär av mig, kramar och snälla ord är viktigt för mig. När jag var yngre var jag jämt hemma hos mormor och morfar, nu blir det mer sällan men i takt med att man blir äldre så blir man lite mer uppbokad. Däremot tycker jag att alla borde avsätta tid för sina nära och kära om de får en att må bra!

1 kommentar:

  1. Va mysigt ni verkar ha haft! :) Trevligt att ha hela familjen samlad ibland :)

    GodNatt! Kramar/Nicky :)

    SvaraRadera