fredag 16 oktober 2009

Lilla Simba





Idag har vi hämtat hem Simba, som han numer heter. Även om jag gillar Bamse bättre, eller vad tycker ni? Han är i alla fall ursöt och superkelig (än så länge). Egentligen borde vi döpa honom till Bruce tycker jag, men mamma ville följa "Lejonkungen-konceptet" (hennes hund heter Kiara, efter Simbas dotter). Min kära följeslagare heter som bekant Elvis, därför skulle Bruce sitta fint, som i Bruce Springsteen.

Har haft en fullspäckad vecka med praktik, plugg och träning, därav frånvaron på bloggen. I helgen har jag fullt upp med diverse aktiviteter som ett 80års kalas, en innebandymatch, fotbollsmatch och en eventuell bowlingafton. Nu ska jag ta det lugnt en stund, är ensamma hemma då Robin är iväg och spelar tv-spel med några kompisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar