fredag 16 oktober 2009

Fredagkväll



Är ganska nyss hemkommer från mamma, har tänt alla små ljus jag kan hitta och lutar mig tillbaka på våra alldeles nya stolar (nöjd! bild kommer). När jag kom hem från praktiken idag småplockade jag här hemma, så förhoppningsvis håller det sig fint över helgen till nästa praktik och skolvecka startar. Då finns det inget utrymme för plock, men gud så kul jag har mitt i all stress.

Har redan börjat kika på nästa kurs, och smygstartat med grammatikövningarna. Det är mycket som ska tryckas in i lilla huvudet, men samtidigt vill jag hinna med annan litteratur. Som boken på bilden, Cesar och hans hundar (Mannen som talar med hundar). Mamma som rekommenderat den för mig, och jag ska faktiskt ta mig tid att läsa hans intressanta filosofi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar