tisdag 3 november 2009

Äntligen avslutad!



Nu är jag äntligen klar med andra delkursen. Hemtentan lämnades in igår och idag hade vi redovisning. Skönt! I morgon börjar ny kurs, grammatik står på schemat. Nyttigt men inte särskilt roligt. Min frånvaro har i alla fall berott på att jag haft fullt upp med hemtentan och förberedelserna inför redovisningen.

Alla helgona-helgen har varit lugn. Också skönt! Behöver vila på helgerna känner jag, speciellt när det är mycket i skolan. Nu har jag börjat förstå hur mycket tid jag faktiskt behöver lägga ner på studierna för att det ska fungera.

Ikväll blir det Champions League hemma hos Behnam ihop med killarna, verkar det som. Om inte de vill spela data, i så fall lägger jag mig i soffan och njuter av avslutad kurs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar